Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Art of G zones

Sikamlós történetek, szösszenetek. Bolyongás az érzékiség varázslatos világában. Ha úgy tetszik mesék, ha másként, akkor mások...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

18+ (17) Erotika (12) erotika (6) érzékiség (17) g-zona (6) G pont (9) Masszázs (7) napiszex (14) napi erotika (15) Szeksz (15) szex (4) Címkefelhő

Counter

Free counters!

Erotikus történetek

2013.10.09. 07:51 ART of Gzones

Egy nehéz nap vége

Címkék: érzékiség 18+ napi erotika napiszex Erotika Masszázs G pont g-zona

behind.jpg

Szemmel láthatóan elcsigázott volt, valami nagyon bánthatta. Amikor belépett a táskáját csak ledobta az asztalra és próbált mosolyogni, de tisztán látszott, hogy leginkább sírni volna kedve.

- Kérhetek egy italt?

- Természetesen. - tudtam, hogy nem iszik, csak alkalmanként és akkor is többnyire konyakot. Díszes üveget kotortam elő szekrényemből és keresgéltem a tartalmához való poharat.

Utánam jött és az ajtófélfának dőlve figyelt. Nem zavart, de a háznak ebbe a részébe nem nagyon engedtem vendéget.

Eltörölgettem a poharakat, aztán kitöltöttem az italokat.

Érezhetően feszült volt még mindig, de azért illedelmesen megköszönte a felé nyújtott nemessé érlelt, már-már vérvörös színben pompázó, méreg erős párlatot. Hajába túrt, és mélyet sóhajtott.

- Egészségedre! - koccintottunk, ő pedig mohón kortyolni kezdte. Első poharának tartalma el is tűnt. -na ez nem volt gyenge húzás, biztosan meg lesz a böjtje, és milyen jól bírja, arca sem rezzen.

- Kérsz még egyet?

- Nem, köszönöm, de ez most igazán jólesett. - sarkon fordult és a zuhanyzóba ment, én pedig rendezgettem dolgaimat.Ttudtam, hogy időre van szüksége, így nem siettem, amúgy meg minden elő volt készítve.

Most azonban sokkal hamarabb végzett és egyenesen a szobámba tért vissza. A frissítő zuhany enyhített valamicskét hangulatán, de még mindig sütött róla, hogy valami nagyon nincs rendben.

- Klassz a foteled. Kipróbálhatom? - kicsit zavarbajöttem. Mondjuk, ennek a fotelnak meg van az az előnye, hogy relaxációs célokra is kifogástalan, tökéletesen el lehet lazulni benne, de a fő funkciója mégsem ez. Illetve ez, csak kicsit pikánsabb értelemben.

- Persze. Érezd magad otthon, foglalj helyet!.

Szép volt, mint mindig, csak most bántotta valami. Sosem láttam ennyire gondterheltnek.

Gyakran látogatott meg, de mindig egy boldog asszony benyomását keltette, akinek semmi gondja az életben. Szerettem vele dolgozni, együtt töltött időnk alatt tökéletes bizalom alakult ki.


Halványkék, rövid, alig combközépig érő selyemköntöst viselt, alatta kék tanga, ízléses csipke berakásokkal.

Kényelembe helyezte magát és kért még egy italt. Mindkettőnk poharát megtöltöttem, leültem vele szemben a támlára és koccintottunk. Mosolyt varázsolt arcára, kicsit, mintha megkönnyebült volna.  

Karcsú lábai közt a fotel, köntöse ölét diszkréten  takarja. Kioldja a laza csomóra kötött övet és vállairól a könnyű selymet leengedi.

- Kérhetném, hogy itt masszírozz meg? Most nincs kedvem kimenni.

- Ha itt szeretnéd, akkor legyen, de ez egy kicsit körülményes lesz. Nem férek hozzád rendesen.

- Nem baj, most annyival is beérem, amennyit így kaphatok. Nem vágyom másra csak tökéletes ellazulásra és olyan jó itt.

Megfordult és a hátát mutatta nekem. Combja közé támaszkodott, én pedig a vállait kényeztettem. Fejével lassan körözve nyöszörög, élvezi az izmait lazító, kényeztető masszázst.

- Mennyire vártam erre egész nap. -és köntös kicsit lejjebb csúszik. A vállai után a gerince vonalán indultok, minden apró csomót elsimogatva haladok. Ez néha fájhat, ilyenkor apró sikolyokat hallat.

- Várj, szabaddá teszem magam! -és már dobta is félre a köntöst.

Kínzó közelségbe kerülünk. A fotel öble és lágyan ívelt támlái nem engedtek távolságot.

Azon töröm a fejem, hogyan lehettem ekkora marha, hogy belementem ebbe a játékba és, hogy hogyan fogok ebből kijönni. Sosem tekintettem úgy rá, mint préda. Tudomásul vettem, hogy szép, hogy talán túlságosan is nőies, de ennyi és most itt fogok megörülni!

Más a masszázs ágy és teljesen más ez a fotel. A munkát valahogy nem kéne a testiséggel keverni. Ezt jól beettem!

Az agyam egyre jobban zakatolt, a vérnyomásom is az egeket ostromolja. Látványa, bőrének feszes ruganyossága, érzéki vonalai és kínzó, ,már-már intim közelsége csábít, de türtóztetem magam.

Ujjaival a hajába túr, majd könnyedén összefogja.

- Egy kicsit  kényeztesd még a tarkóm, kérlek! - fejét előrehajtva segít.

Kis idő elteltével, mikor ujjaim már háta izmain lefelé vándorolnak, sóhajt és föláll. Viszonylag széles terpeszt kell vennie, formás feneke, combjainak vonalai és izgatóan feszes vádlijai tökéletesen kirajzolódnak. Kissé előre hajol és a magasabb ívre könyököl.

- Tudod így folytatni?

- Khm. - köszörülöm meg torkom. Ő hátranéz és nevet, incselkedve rázza meg formás tomporát. Olajtól sikamlós tenyereimmel a derekától haladok lefelé, végig combjain és vádlijai külső ívén. Kilép magassarkújából és lábujjhegyre emelkedik. Izmai megfeszültek. Elérem bokáját, sarkai következtek, azután talpacskáit kényeztettem. Hálásan nyöszörög, dorombol, mint egy cica.

- Tökéletesen szexre tervezték ezt a fotelt. - kijelentése meglep, hiszen fején találta a szöget. Minden ívét úgy alakították ki, hogy az a lehető legkényelmesebb legyen.

Karcsú lábainak belső oldala következett. Aprólékos, lágy gyúrás, finom érintések.

Lehunyja szemeit, mélyeket lélegez. Bőre lassan issza el az olajat, tompán csillogva veri vissza a fényeket.

Amikor feszes popsijához érek szeretném befejezni a masszázst, mielőtt baj lesz.. Megsimogattam és közlöm, hogy vége.

- De csak a hátsó felemmel végeztél, ez így nem ér. Ne légy szívtelen! - és már fordul is szembe velem.

Mielőtt bármit szólhatnék, ujját csitítóilag az ajkaim elé helyezi.

- Pssszt! - és  pajkosan nevet. Kezeim a derekára helyezi, arcom két tenyerébe fogja. Szemei tüzével elemészt, de előtte forrón megcsókol, ölével lágyan körözni kezd.

“Nincs menekvés, végem van!” - fut át lázas agyamon a gondolat és simogatni kezdem.

Gyöngéden kulcsolja karjait nyakam köré és ül ölembe..

- Tégy magadévá! - suttogja fülembe, majd harapdálni kezd, aprókat, finom érzékiséggel.

Kikapcsolom melltartója pántjait, azonnal ereszt a dús keblek súlyának.

Feltérdel, lágyan alájuk nyúl, tenyerében tartva kínálja csókjaimnak . Megízlelem, aztán nyelvemmel érintem, majd fogaim karcolják mielőtt szopogatni kezdem. Húz magára, keményre nyalt rózsaszín bimbóját mélyen a torkomra nyomja.

Sóhajtozik, nyög, egész testében megremeg, néha kacag.

- Vetkőzz, vagy én vetkőztetlek! - sziszegi. Fölállok és nadrágom szinte letépi, alsóm rejtekében éledező farkam csókolgatja, faldossa, aztán egyetlen gyors mozdulattal kiszabadítja.

Félig ernyedten lóg bájos arca előtt. Száját nyalja, forró tenyerébe veszi és simogatni, csókolgatni kezdi. Felnéz, átszellemült arcán halvány mosoly suhan át. Ajkai nyíltak, makkomra illeszkednek, fogai hegyével érint, aztán teljesen elnyel, nyelve simogatva körbeölel és érzéki táncba kezd.

Feszesre szívogat, de nem akarom így bevégezni.  A punciját akarom most már, ezt a csodálatos nőt meghágni.

Kirántom ajkai közöl nyálától csillogó, csöpögő nyársamat és melleinek rontok. Közéjük szorít, farkam masszírozza. Elenged, makkom acélkemény bimbójára csöppen, sietve lenyalja.

Hálásan néz, újra végig nyalja.

A  fotelban ül lábai széles terpeszben, ujjai tangája alatt már vadul köröznek.

Elé ülök feszesen álló fasszal, kérdő kacérsággal néz. Én pedig gyönyörű lényét, átázott bugyiját és kezének játékát figyelem. Legszívesebben letépném róla, hogy azonnal és nagyon durván magamévá tegyem.

Felemeli mindkét lábát és az ölembe teszi. Közben túrja lucskos punciját, nyögdécsel, aztán talpacskáiával kényeztetni kezd.

Föláll és hátat fordít nekem. Enyhén lehajol, pucsít, a magasabb ívre támaszkodva pillant hátra. Feszes popsija arcom magasságában, Punciját nedves tangája alig takarja.

Látom, ahogy ujja alá hatol és kéjes játékba kezd. Simogatom combjait, karcsú lábait, apró csókokkal halmozom, lágyan harapom majd fenekét  keményen megmarkolom és bugyiját nyaldosom. Sikolt, de ez nem állít meg. Nyelvem félrekotorja a tangát és lágy kígyózó mozgásba kezd.

Hátra nyúl, fejemet húzza. Nyelvem behatol lukacskájába és kutatni kezd.

Nyöszörög, sikongva piheg, ösztönös rángásokkal biztat, remeg. Már karmol, szinte tép magába és én sem eresztem.

Arcom forró, sikamlós nedv borítja el, lüktet, lábai rogyadoznak, néha teljesen elernyed. Levegő után kapdosva sípol tüdeje.

Még édes agóniáját éli, amikor mögé állok és mohón felnyársalva lüktető pináját magamévá teszem.  Megrogynak lábai, megint tartanom kell. Sikoltani sincs ereje, ahogy döfködöm duzzadó farkammal, remegve rázkódik öle.

Teljesen kihúzom. Marokra fogom és újra puncijához illesztem, kis köröket rajzolva, masszírozva tágítom, aztán benyomom kicsit, feszíteni kezdem. Lüktet tüzes húsa, felnyársalom mélyen és lassan dugni kezdem.

Halkan cuppog, tűzforró sikamlós nedűvel borít el.

Remegni kezdek. levegőm elfogy, vadul birtokolva hágom, popsiján csattog ölem.

Ő már csak nyöszörög és néha megrándul, teste megremeg, sikoltása halk, erőtlen. Erőssé válik lüktetése, szorongatni kezd. Pulzálok pinája mélyén. Lassan húzom ki és még lassabban nyomom be. Tövén enyhe szorítást érzek, rándulása átjárja testem. Üvöltenék, de nincs erőm, nyüszítve élvezek bele.

 

a3 mast.gif

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://g-zona.blog.hu/api/trackback/id/tr235558189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása