Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Art of G zones

Sikamlós történetek, szösszenetek. Bolyongás az érzékiség varázslatos világában. Ha úgy tetszik mesék, ha másként, akkor mások...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

18+ (17) Erotika (12) erotika (6) érzékiség (17) g-zona (6) G pont (9) Masszázs (7) napiszex (14) napi erotika (15) Szeksz (15) szex (4) Címkefelhő

Counter

Free counters!

Erotikus történetek

2013.10.02. 08:01 ART of Gzones

Meglepetés

Címkék: érzékiség 18+ napi erotika napiszex Erotika Masszázs Szeksz

chelsea-s1-1451.jpg

 

A reggel kicsit kapkodósra sikerült, de azért nem késett el. Kocsival vittem a munkahelyére és még kávézni is maradt ideje. Megcsókolt és már indult is. Az ajtóból még még vissza fordult, ujjaival puszit küldve integetett. Még láttam huncut kacsintását, aztán eltűnt az üvegfalak mögött.

Jóleső érzés töltött el, boldognak éreztem magam.

Még útközben telefonáltam.

- Halló. Virágfutár. Miben segíthetek?

Amikor bemutatkoztam, már tudták a vonal végén.

- Egyetlen szál rózsa. Semmi csomagolás, semmi extra. Csak annyi, hogy a legszebb legyen!

Mosolyogva nyugtáztam a rendelésem és folytattam utamat.


A munkahelyemen is könnyen mentek a dolgok, a napnak hamar vége lett.

Hazafelé még beugrottam pár üveg borért, amit otthon borhűtőbe tettem, aztán már rohantam is tovább. Edzésre siettem.

A tréning is könnyen ment, jól megdolgoztam magam. Izmaim kellemesen elfáradtak, zuhanyoztam és indultam volna haza.

A recepción szóltak, hogy ne siessek annyira, mert van egy masszázs jegyem és már várnak.

Ezen hír hallatán kicsit megdöbbentem, de végül is mi bajom lehet.

Visszapakoltam a szekrényembe és elballagtam a megadott helyre.

Az ajtón belépve láttam, hogy már mindent előkészítettek. Nem is várakoztam sokat, kényelmesen elhelyezkedtem.

Kicsit elszenderedhettem, mert váratlanul ért a kellemesen lágy, nyugtató zene és a füstölők testesen finom illata. Amikor kinyitottam szemem, már lámpafénynek nyoma sem volt a szobában, csak gyertyák és mécsesek égtek.

Szerettem volna megtekinteni masszőrömet, de ezzel egy kicsikét elkéstem. Finoman érintette meg tarkómat és igazította meg fejem az ablakos párnán is állítgatva, hogy a lehető leg kényelmesebb legyen. Nem ficánkoltam tovább, hagytam, hogy minden úgy történjen, ahpgy történnie kell.

Kedvesemre gondoltam, a reggel átélt kalandra, amikor vállaimat finom női kéz érintette. Meleg volt, pont olyan, mintha az övé lenne. Simogatott, pont ahogy ő szokott.

Hátamon, derekamon olaj csorgott, majd ismét ezek a lágy, simogató érintések, amik izmaim gyúrásába mentek át, majd ismét simogatásba szelídültek.

Fenekem és combjaim következtek. Izgató meleg érintések, érzéki simítások. Nem mozdultam, nagyon jólesett. Ugyanakkor feszültté tett a gondolat, hogy a kedvesem már vár rám én pedig itt fekszem és egy idegen nő simogat.

Kedves, gyöngéd, abszolút nem tolakodó, de, mintha nem is lenne masszőr. Hasított belém a gondolat. Érintései és simogatása inkább érzéki, mintsem erős masszőr kezekre utalna.

Ujjai boxerembe akasztotta és elkezdte húzni lefelé.

Na itt volt elég.

- Hé, hé, hé! Mi a fenét csinál?! -kaptam fel fejem.

- Mi a baj, talán fáj? Vagy szégyenlős vagy szívem? Reggel még imádtál, szeretve kényeztettél. -és már nyíltak is csókra ajkai. Dühöm egyetlen pillanat alatt messze szállt. Félig letolt alsóban ültem a masszázs ágy szélén és öleltem át karcsú derekát.

- A frászt hoztad rám. - suttogtam rekedten és szenvedélyesen megcsókoltam.

Csak egy hófehér köpenyt viselt, alatta sárga csipkemelltartó és ugyanilyen színű szintén csipke tanga.

Ahogy kigomboltam a köpenyt, varázslatos látvány tárult elém. Ő hozzám simult, csókjaival halmozott és simogatott.

- Akkor, most felhúzom a boxered.

- Meg ne merészeld tenni!

- De olyan édesen tiltakoztál. Szóval megteszem. - és már guggolt is le.

- Kár. Pedig olyan szép. Terveim voltak vele. De, ha nem, hát nem. Te tudod, hogy mit akarsz. -mosolygott és tenyerével a zacskóimat morzsolgatta. Ezután tényleg visszahúzta alsómat, felállt és kicsit nekem dőlve kényszerített, hogy feküdjek le.

Mindent előröl kezdett. Simogatott, gyúrt és most már csókjaival, aprócska harapásaival is kéneztetett. Lassan haladt egyre lejjebb és lejjebb. Gondosan ügyelt, hogy közben láthassam minden domborulatát.

Fölém hajolt, keblével arcom érintette. Ajkaim nyíltak, nyelvem útjára kelt. Be a melltartó kosara alá, bimbócskáját kényeztette. Az megduzzadt, feszesen meredni kezdett, kiszökött kosara fogságából és érzéki játékunk részese lett. Hamarosan boxerem érintette. Ujjait beleakasztva szépen lassan lefejtette rólam és egyre feszesebben álló férfiasságom vette célba.

Tenyerébe olajat öntött, és míg eldörzsölte ölemre hajolt, és ágaskodó bimbócskájával makkom megérintette. Ölembe tódult az összes vérem. Szédülten vártam ennek a játéknak a végét.

Most két marokra fogja. Olaj csorog hímtagomon és nedvét is bőven ontja. Masszírozni kezdi, majd kezeit lassan fel-le irányban mozgatni, közben gyönyörű mellével hegyét megérinti.

Mosolyog rám, szinte nevet. Látja, hogy mennyire felajzott. Nyelve hegyét kicsit kidugja, megnyalja ajkait, aztán mintha rúzs lenne, vágyaim cseppjeit elkeni. Közéjük vesz. nyelve simogat. Ölem emelkedik, ő még nem enged beljebb.

Gyűrűt formálva ujjaiból, szorosan tövét öleli, aztán lazít a szorításon a gyűrűt fölfelé húzza és mélyen elnyel, nyelvével simogat.

Elereszt. Készül valamire. Kebleire ken sikamló olajat majd melltartója alá vezet és mellei közé szorítva kényeztet. Remegni kezdek, ő kegyelmez. Feltérdel ő is az ágyra, gyönyörű öle arcom felett. Csókját érzem, nyelvének simogatását, ahogy lágyan bevesz. Félrehúzom nedves bugyiját és nyelvem kígyózó mozgásba kezd. Érzem, hogy lágyan megharap, aztán nagyon mélyen bevesz, ahogy ömlik vágyaim nedvével keveredett nyála.

Remegek, közben ölének ritmusát követve nyalom rózsaszín barlangocskáját. Izzó husija hamarosan pulzálni kezd. Feje egyre vadabbul jár, majdnem robbanásig vezet.

Kiugrom alóla, nem megyek el. Ő már lüktetve élvez, csodámat várja, amit meg is kap.

Az ágyon támaszkodik, rogyadoznak lábai. Alig bír pucsítani.

Mögé állok. Megsimogatom hátát és karcsú derekát két kézre fogom. Megroggyan. én pedig tartom é s könyörtelenül, nagyon lassan felnyársalom.

Szinte sír, könyörög, én pedig egyre csak mozgok. Homorít, pucsít, lába rogyadoz, halkan cuppog és popsiján ölem csattog. Megfeszülök, ágaskodni kezdek. Forróság borít el , lüktetek. Fenekébe markolok, feszítem. Nézem csámcsogó katlanját és nem bírom tovább.

Kirántom, ő elém térdel. Megfogja, csókolgatja, simogatja, aztán szopni kezdi, majd hegyét feszes bimbócskájához illeszti.

Itt robban el ágyúm, arcába lövell és mellére is bőven spriccen....

 

a1.gif

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://g-zona.blog.hu/api/trackback/id/tr115547093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása