Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Art of G zones

Sikamlós történetek, szösszenetek. Bolyongás az érzékiség varázslatos világában. Ha úgy tetszik mesék, ha másként, akkor mások...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

18+ (17) Erotika (12) erotika (6) érzékiség (17) g-zona (6) G pont (9) Masszázs (7) napiszex (14) napi erotika (15) Szeksz (15) szex (4) Címkefelhő

Counter

Free counters!

Erotikus történetek

2013.08.08. 22:06 ART of Gzones

Masszőr Korszak

Címkék: érzékiség Erotika Masszázs

sens1.jpg

 

Életem egy szakaszában masszőrként kerestem a kenyerem. Azt kell mondanom, hogy nagyon szerencsés fickónak érezhetem magam ezért az időszakért. Rengeteg embert ismerhettem meg és  akarva-akaratlnul nyerhettem betekintést sorsokba, életekbe.

A vállalkozás elég nyögve-nyelősen indult. Eleinte nem nagyon válogathattam az ügyfelekben, de a kitartás és a tényleg lelkiismeretesen végzett munka meghozta a gyümölcsét. Kialakult a törzsvendégekből álló ügyfél kör.

Volt saját szalonom, de legtöbbször házhoz kellett mennem.

Az egyik legkedvesebb vendégem, egy olyan hölgy volt, akinek a korát nem merem leírni, mert sokakban visszatetszést keltene. Pedig...

Nevezzük őt Ildinek. Ő a szalonomba jelentkezett be. Telefonon beszéltük meg az időpontot és minden részletet. A korát hallva kissé feszült lettem. Aggódtam az egészségi állapota miatt, hogy vajon rendben van-e minden vele.

Elérkezett az idő. Sokkal korábban érkeztem a studióba a megbeszéltnél. Szeretem, ha a vendégeim a legnagyobb rendbe és tisztaságba érkeznek.

Pont időre végeztem, de megmondom őszintén, hogy kicsit reménykedtem abban, hogy meggondolta magát és nem jön el. Reményem valóra válni látszott Telt múlt az idő, és a vendégem sehol. Kb 20 perc telt el, indulni készültem. Bezártam az ajtót és szaporán szedtem a lépcsöket.

A fordulóban egy fiatal lányba ütköztem. Bocsánatot kértem, ő is. Fiatalosan divatos, rövid dzseki, hozzá darázs derék persze, szűk testre simuló farmer, térdig érő elegáns csizma.

A hangja tűnt fel, amikor elnézést kért.

Itt valami tévedés lesz, vagy csak átvertek.

- Ildi?

Mosolyogva fordult vissza. Ízlésesen melírozott haj, gyönyörű barna szemek. Elbűvölő mosoly, hófehér fogak

- Igen, én vagyok. - na erre már én is nevettem.

Kinyitottam a stúdiót és körbe vezettem. Bocsánatot kért a késés miatt, közben kezeit huhukolta és egy kicsit még didergett. Egy forró zuhanyt javasoltam, amit örömmel fogadott és a masszázs előtt és után is alap.

Hatalmas törölközőt adtam a kezébe és magára hagytam. Amíg zuhanyozott én vizet forraltam és illatos teafüveket  készítettem elő. Utolsó pillantás a stúdióra, megnyugtatott a látvány, hogy minden a legnagyobb rendben.

A függönyök elhúzva, a füstölők és a gyertyák szépen égnek. A hatamas Buddha szobor különleges hangulatot ajándékozott ennek a piciny szentélynek.

Nyílt a fürdő ajtaja, Ildi  törölközőt testére tekerve lépett ki rajta. Mosolygott, csillogtak szemei. Kicsit zavarba jöttem, ő pedig kérdőn nézett. Hellyel kínáltam egy mély fotelben és az egyik csészét, a forróvizes kannát elé helyeztem, mellé barna cukrot, tejet és különféle illatos füveket.

Rutinos volt, hamar választott. Teáját elkészítette. Én az enyémmel szöszöltem. Megkérdeztem, hogy minden rendben van-e.

Igen, felelte, most már teljesen rendben van minden.

Elmosolyodva kérdeztem, meg, hogy hol vannak a kamerák, meg az idióta haverjaim.

Nem nagyon értette. Kínos helyzetbe kerültem.

- Mit is mondott a telefonban a korát illetően?

Megértette, az iménti ostobának tetsző kérdést és szívéből nevetett. Elismételte a számot. Természetesen nem hittem el. Térdemre tette a kezét és a legnagyobb komolysággal mondta el újra, de aztán megint nevetett.

Jól van, gondoltam, belőlem nem csináltok hülyét. Körbejártam a stúdióban, mintha nagyon gondolkodnék, de közben minden olyan helyet alaposan szemügyre vettem, ahol kamerát rejthetne el bárki. Semmit sem találtam.

A humoros oldaláról közelítettem meg a dolgot. Úgy gondoltam, hogy legyen akkor úgy, ahogy eltervezték, legfeljebb velük együtt nevetek majd az egészen.

Ildi közben kényelmesen elhelyezkedett az ágyon, hasra feküdt. Karjai  oldalra fordított feje alatt összekulcsolva. Egy törölközőből hajtogatott párnát varázsoltam feje alá, amit hálásan fogadott.

A masszázst a vállainál kezdtem. Illatos olajjal hintettem bőrét és mindkét tenyerem. Tarkóját gyúrtam, amikor megkérdezte, hogy a törölköző nem lesz-e útba.

Kibontottam és hagytam, hogy mindkét széle az ágy mellé peregjen.

A látvány döbbenetes volt és azt a feltételezésem támasztotta alá, hogy a bolondját járatják velem. Feszes popsik és combok. Fekete tangát viselt ami kihangsúlyozta gyönyörű vonalait.

Bőrének rugalmasságával sem volt semmi baj. Legfeljebb  30, de a legnagyobb rosszindulattal is maximum 35 lehetett.

Kuncogtam magamban a viccen, de a célját korántsem értettem. Kíváncsi voltam a folytatásra, dolgoztam tovább, masszíroztam szépen. Illatos olajtól csillogott teste. Simogattam, gyúrtam, kényeztettem izmait. Nagyon élvezte. Tisztelettudó voltam vele, mint minden vendégemmel, de már akkor tudtam, hogy ő valami teljesen mát fog jelenteni az életemben, bárhogy is végződjék ez a kis tréfa.

A hátán végeztem. Kérte, hogy a combjain és deréktájon még egy kicsit időzzek el, annyira jólesik, amit csinálok vele. Fenekét is legyúratta, megkapott mindent, ami tőlem tellett. Örömmel tettem eleget minden kérésének. Aztán megfordult. Tapintatosan néztem félre, míg kebleit elfedi az erre a célra előkészített törölközőcsíkkal.

Amikor visszatért tekintetem, kissé elakad a lélegzetem. Sehol egy ránc, sehol egy hiba. Mellei is nagyon szépek voltak. Nem hatalmasok, hanem édesdeden formásak, ízlésesen feszesek. Nem is szégyellte őket, masszírozás közben simogatta le magáról a textilcsíkot és kért meg rá, hogy ott se hagyjam ki.

Most már nagyon nevettem magamban. Biztos voltam benne, hogy átverés minden.

Ennek ellenére belementem a játékba. Hosszan kényeztettem testét, ő pedig élte gyógyító érintéseim.

Amikor végeztünk, hagytam egy kicsit pihenni. Nemsokára magától kelt fel és elment zuhanyozni.

A csattanóra való várakozás egyre idegesebbé tett, de az égvilágon semmi sem történt. Csak ő jött ki az a kislány a fürdőből, akivel a lépcsőházban összeütköztem.

- Csodás kezeid vannak doki! -csillogó szemekkel nevetett. Táskájából pénzt vett elő és fizetett.

- Jöhetek máskor is? - kérdezte szerényen.

- Amikor csak kedved tartja Ildikó. De hol vannak a többiek?

Kacagott.

- Látom nem hiszel a szemednek.

Fiatalosan kapta magaelé táskáját kicsit matatott benne. Egy plasztik kártyát csúsztatott a kezembe. Megnéztem és leesett  az állam.

Minden szava igaz volt és nem voltak többiek....

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://g-zona.blog.hu/api/trackback/id/tr95452892

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem csalás, nem ámítás, Ildi tényleg annyi! 2013.08.14. 15:47:01

Az érzékiség varázslatos világában bolyongó blogger egy posztban bevallja: valamikor masszőrként is dolgozott és mindjárt elmesél egy emlékezetes kalandot egy hölgyvendégről, akinek nem akarta elhinni a korát, amíg az illeti meg nem mutatta a személyij...

Trackback: Masszőr Korszak 2013.08.08. 23:11:38

  Életem egy szakaszában masszőrként kerestem a kenyerem. Azt kell mondanom, hogy nagyon szerencsés fickónak érezhetem magam ezért az időszakért. Rengeteg embert ismerhettem meg és  akarva-akaratlnul nyerhettem betekintést sorsokba, életek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása